Gazerock siz tamamen bensiniz. Oğlum 22 aylık ben de işi bıraktım, Ama dayımın şirketi olduğu için istediğim zaman tekrar işe başlama şansım var, Şimdi hemen hemen asgarinin iki katı olacak, oğlum bana inanılmaz düşkün geçen eşimle konsere gittik 3 saat sonra kıyameti koparmış beni göremeyince. Alışır mı, nasıl olur bilemiyorum. Başlamak istiyorum çünkü eşimin kazancı yetmiyor, kıt kanaat geçiniyoruz. Pişman değilim kendim büyüttüğüm için. İstediğim gibi bir çocuk oldu şükür ama artık başlamak lazım. Kayınvalidem de kışın gelip yazın memlekete gidiyor. O mu bakacak, kreşe mi vercem. Hepsi muamma