Mommlk Her şeyi deniyorsan ve olmuyorsa elbetteki bu çok üzücü anne için ama hastaneye yatmalarından korkma, sağlıkla çıkarlar sonunda. Benim kızım ilk 20 gün 750 gr almış sonraki 5 gün birden 400 gr vermişti sürekli dolu dolu kusuyordu. Yatış dediler yıkıldım. Pandemiydi bir de göstermediler hiç. 10 gün sonunda aldık hastaneden ve kendine gelmişti beslenmesi huzursuzluğu kusması toparlamıştı. Bazen iyi olabiliyor..
Saat başı beslemeye çalış 20-30-40 ne içerlerse. Topuklarını sık sert sık ağlasınlar korkma, uyandırmak için gerekiyor bazen.