zeyzry sanmıyorum. En azından kendim için. Yalnız bir anneyim ve çok yoruluyorum. Oğlum 2 yaşında ve aşırı aktif, hiperaktif. Bütün gün onunla yalnızım ve asla dinlenemiyorum. Dinlensem yetmiyor. Sürekli bir koşturma halindeyim. Yapım pimpirikli ve takintiliyim. Bir işi yapacaksan o an yapmam lazım. Bekleyince daha çok yorgun hissediyorum. Birde biliyorum ki ben yapmazsam kimse yapmayacak. O açıdan ben yorgunluğuma bağlıyorum. Tahlillerim şükür temiz çünkü…