ronaaa merhaba ben çalıştım daha önce. Çalışmak gerekiyo emeksiz ekmek olmuyo. Sizin sartlariniza uygun bı isse deger hiç yoktan iyidir. Prim usulü oluyo sabit bı maaş olmuyo maalesef ama satis yapan asgari ücreti geçiren arkadaşlarım var hala çalışan kazaniyo yani beni sorarsanız ben 3ay çalışabilirim en fazla bı ay içinde 7bin kazandım ama ben coook zor sartlar altında çalıştım inanın benim çok yakın arkadaşım o ay 30bin kazanmıştı. Benim çalıştım dememe bin sahit inanın iki küçük çocuk tüm yük benim omuzlarimda cocuklara bakan yok balkonda çalıştım cambalkon kışın soğuk yazın yanıyo fena halde iki küçük cocukla dsha fazla dayanamadım ve çıktım üzgünüm benim sartlarima uymadı 😔