Asel041 bugün bu konuda çok linç yedim (mahalle günü teyzelerindennn). Tek başına oynayamaz, kardeş yap bak ne güzel canı sıkılmaz dediler. Oyuncak mi yahu cocuk, tablet alırım onunla oynar a aaaa dedim. Çok pişman olacaksın, keşke yapsaydım diyeceksinler havada uçuştu 🤷🏻♀️ ben kararsızım… Abim var canımdan çok severim 🧿 öyle bir sevgiden mahrum bırakmak istemiyorum oğlumu ama bilmiyorum ya… Eşim de istemiyor. O olur dese sanki gönlüm var gibi gibi 😄 yaş oldu 32, 35ten önce bu defteri kapatmak istiyorum