ipek200_ Kızlar yardım ediiin. 1 aylık bebegim emerken ağlamaya baslıyor bir emiyor bir ağlıyor gbi asla sakinlesmiyor. Yaşayan varmı bu durumu napcamı sasırdım :(
tugba825_ ipek200_ benim kızım da aynı gazı olduğu zaman aynısını yapiyo masaj yapıp gazını çıkarıp öyle emzirin
puffgirl ipek200_ Ben bazen böyle durumlarda beyaz gürültü açıyordum. Sakinleşiyordu, daha rahat emiyordu.
sencokbiliyon ipek200_ sütünüz iyi geliyor mu ? Çok tazyikli yada çok azsa da öyle yapabiliyorlar. Ama yüksek ihtimalle gazı vardır 🥹
zeyaslmel ipek200_ benimki uykuya geçişte yapıyor onu ayağa kalkıp gezerek emziriyorum ozmn susuyor emiyor gezerken uyuyor birde öyle deneyin