Ecem__ Karakuzummm tansiyon bence ya gecen gun limonu fazla.yedim.2 gun beynim catladi boynum resmen tutulmus gibiydi
tchrhcr03 Karakuzummm enseden başlayıp yayılan ağrı yaşıyorum bende hep. 3-4 gün sürer. Boyun fıtığım ve düzleşmem var ondan da olurmuş bir de migren tabi ki. Tansiyonda da olur ama benimki tansiyonla alakalı değildi. Tansiyonum hep 9-6dır.
Karakuzummm Madamehappyyyyy yaa canım migren böyle mi oluyor olmuyor olmuyor olunca Bir hafta falan sürüyor
Madamehappyyyyy Karakuzummm Bende boynumdan başlar kafama doğru sonra gözlerime doğru gider ağrı farklı farklı sentomlari var. Karanlıkta uyumak duş almak iyi gelir mesela
ak1905 Karakuzummm üzgünüm ama migren gibi tansiyonda olabilir mutlaka tansiyon ölçümü yaptırın geçmiş olsun
Zeyn_ Sezeryan sonrası anestezi etkisinden kaynaklı da olabilir benim 2 yıl bel ve baş ağrım olmuştu .vücudu çok etkiliyor malesef yapılan iğne