arkadaşlar kızım 27 aylık 2 ay önce başladı sebepsiz ateş rahatsızlığı. Son 2 ayda 4 kez 2 -3 günlüğüne ateşlendi. Ateş ve halsizlik başka hiç bir belirti yok. Genelde uyku saatlerinde oluyor o yüzden öğlen ve gece uykularından önce dolven veriyorum. Dirençli değil 39 u görmedik şükür en fazla 38 e çıkıyor. Bir önceki sefer doktora götürdük ama ortalığı o kadar ayağa kaldırdı ki hiç bir tetkik yapılamadı. Başka bir belirti de olmadığı için idrar yolu enfeksiyonu olabilir dedi sadece doktor. Ama idrarda renk koku değişikliği de yok. Yarın yine götüreceğim kan almaları gerekecek muhtemelen ama nasıl yenerim bilmiyorum. Özetle size sorum sebepsiz ve sık ateş yaşayanınız var mı, neden olabilir, çözümü nedir?