esin43 Arkadaşlar oğlum 3 aylık sadece emziriyorum ama doğduğundan bu yana acaba doydu mu hissi geçmedi 😅 doktora emzirme sıklığı ne kadar olmalı dediğimde her ağladığında emzirmelisin demişti siz ne sıklıkla emziriyordunuz? Kaç saatte bir mesela gün içerisinde nasıl ayarlıyordunuz?
zkusagianne esin43 istedikçe emziriyordum 3. Aydan sonra aç olursa emer aç olmazsa ağlar emmez anlarsınız bu şekilde çişli bez takibi yapın
esraalic esin43 su an 2 aylık her istediğinde emziriyorum bazen bende düşünüyorum doymuyor mu acaba diye çünkü nerdeyse yarim saat 40 dk da falan tekrar emmek istiyor 🤷♀️
sevimailesi esin43 ne zaman isterse o zaman emziriyordum cnm şuan 1 yaşında yine ne zaman isterse o zaman emiriyor
babybaby2406 Sinifcianne esin43 ilk emzirmeye başladığınızda boğazında kalıyor mu? Benim bebek bazen 10 dakika da bir emmek istiyor tam doymadan bırakıyor sizde de oluyor mu
asli8 Benim bebeğim de 3 buçuk aylık her ağladığında emziriyorum. Aç değilse zaten emmiyor. Mama vermiyorum.
zkusagianne esin43 aç olursa emer hıysuz olur birde bu ara çok meraklı olacak sürekli dışarıya bakmayı ister 😂 kendini doyurmayadabilir meraktan
esin43 babybaby2406 benim oğlum biraz erken doğdu ilk zamanlar hiç emmiyordu beni bu yüzden hep sağıp verdim 1 aylık olduktan sonra emzirmeye başladım
Keremikomoms esin43 günde 5 kere çiş yapıyorsa doyuyor demektir ben aç olsa da olmasada emzırdım sık sık sureklı emzırdım bazen yarım saat bazen 2 saatte bir sureklı verdim ve hıc bende acaba doyuyor mu hissi olmadı bundan dolayı memeyi sureklı verdim emmeyınnce tok olduğunu anlıyorsun zaten ağzıyla aranıyor sık sık
babybaby2406 esin43 ilk derken emzirmeye başladığınızda göğsünüz dolu oluyor ya o kalıyor mu boğazında. Benimki emerken resmen sesini duyuyorum sanki bardaktan su içiyormuş gibi ses geliyor hızlı içtiğinden boğazında kalıyor öksürüyor sonra
esin43 babybaby2406 bende şu ana kadar öyle canım emzirme sonlanana kadar o sızı devam edecek sanırım 🥲