Bebeğim 11 aylık normalde de gece uykumuz hiç yok ama şuan 8. Dişini çıkartıyor ve gece uykuları tamamen bitti tüm gece meme de ya da ayakta sallıyoruz ama ağlaya ağlaya ağlayarak emiyo ağlayarak uyuyo hep ağlıyo dişinden olduğunu düşünüyorum calpol veriyorum max 2 saat uyuyo Allah rızası için bişey söyleyin nasıl rahatlatıcam sürekli calpol veremem tetagil dentinox hepsini kullanıyorum anlık rahatlıyo bu karanfl tarifi işe yarıyor mu kesin onu deneyeyim mi