tani Kızlar her kese selam . Bebeğim 3 aylık ve bizim acilen yurtdışına taşınmamız gerek . Uçakla 2 saatlik yol . Ancak çok korkuyorum, bu yolculuğun bebeğime zarar vermesinden korkuyorum. Aranızda hiç minik bebeğiyle yolculuk yapan oldu mu?🥺
Snowglobe tani emziriyorsanız iniş ve kalkışta emzirin. Kulakları tıkanmasın diye. Bildiğim kadarıyla da başka bi problem yok 😊
Elifdemir1907 tani ben yurtdışına değil ama İstanbul’dan Mardin’e gitmiştim bebeğimle oda 2 saatlik uçak yolculugu inişte ve kalkışta basınç farkı olduğu için bebeğin yutkunmasi gerekiyor mama verebilirsiniz yada emziriyorsaniz emzirmeniz gerekiyor kulakları ağrımasın diye bir de uçağa binince kemerlerinizi bagliyorsunuz içerdeki host veya hostesler size bebek kemeri veriyor onuda kendi kemerinizden geçirip bebeğe bagliyorsunuz bunun dışında isterseniz bir doktoruna sorun sorun olur mu diye ben bu şekilde yapmistim