Çocuğum 2 yaşında öpücük virüsüne yakalandı karaciğer enzimleri çok yüksek hastane yattık antibiyotik tedavi yaptılar hastanede yattık 7 gün ama hala iyileşmedi yaşayan bilen var mı nasıl geçiyor süreç nasıl lütfen bilen yazsın çok Merak ediyorum endişeden uyuyamıyorum