Kızlar bebeğim 53 günlük en başlar da zaten memeyi tutmuyordu mama veriyordum emzirmeye de çalışıyordum ama sonrasında silikon ucla emzirmeyle emmeye başladı sütüm de var böyle olduğu için mamayi da sadece 2 kere felan veriyorum ama kesicem mamayi her neyse silikon ucla emiyor göğsümü fakat bazen çok ağlıyor zoraki tutturuyorum ayakta böyle sallayarak felan emzirmeye çalışıyorum anca oyle ama yine de ağlıyor genel olarak ağlayarak emiyor bunun sebebi nedir ve çözümü nedir bazen baş edemeyecek gibi oluyorum🥲