Böyle durumla karşılaşan varmı bir haftadır yoğun bakımda bana destek verin lütfen bilemeyiyorum ne yapacağımı eve sigamiyorum oksijeni düşürdük dediler bugün tekrar yükselticez seviyesini dediler boğazından damar yolu açılmış çok korkuyorum nefes alamıyorummmmm