Kızlar bugün bebeğimde aşırı uyku hali var yaklaşık 3 ten beri uykulu, bazen kaldırmaya çalıştım en fazla yarım saat uyanık kaldı sanırım saati tutamadım. Ateşi yok baktım her şey normal acıkınca emiyor, ama normalde öğlen bir uyku yapar ikindide bazen yapar bazen yapmaz genelde son uykusu 6-7 gibi olur gece uykusuna da 9 da geçerdi hiç
bu kadar uykulu görmedim ayakta gezdiriyorum onsa bile uyuyor. Ben tecrübesizim bu normal mi