Dogacelik Bugün inanılmaz bir kasık ağrısıyla uyandım. Yürüyemeyecek kadar arttı. Spirale bişey oldu sandım. Ama idrar yolu enf olmuşum yine. Hep oluyordum ilk hamilelikten beri yani son 3 yıldır. Ama bu seferki çok yoğun ağrılı. Antibiyotik verdi yolladı acildeki doktor. Napmak lazım kızlar nasıl kökten çözülüyor bu iş? Bir de son zamanlarda az su içtim 😒 ama hemen mi yani? Niye hep başa sarıyor😔
eda2410 Dogacelik nioli yağı öneririm Esra ezmecinin var Kübra kuş estae diye bir satıcı onunda var günde üç damla iç çamaşırınızda damlatıyorsunuz
Ada28 Dogacelik ürologa gidin. İlk evlendiğim sene 5 ay içinde 5 ay içinde 5 6 defa oldum.. En son ürologa çıktım bir antibiyotik yazdı o zamandan beri hiç olmadım. Bilmiyorum tesadüf mü ama tamamen geçti
Miniminim Dogacelik ara ara yaban mersini ye canim belirti yokken ve maydanoz suyu kaynat. Benim çok olurdu bi önlemler ile olmadım 1 yıldır
2baby1mommyy Hayatimda ilk kez bu yaşımda oldum kurban bayramı sonrasinda. Benimki klimada yatmaktan oldu su içmeyi de hiç sevmem aklima gelmiyor bazen. Ben de ilaç ve bi tozla iyileştim,bol bol su içtim ayaklarımı sıcak tuttum öyle atlattim.
Dogacelik 2baby1mommyy bana da üşüme titreme yaptı çoraplıyım bu havada😕 çok sinsi bişey geçiyor diyorsun yine oluyor
Ozgu01 İlaçla beraber soğan suyu da içebilirsiniz, soğanı suyla beraber kaynatıp suyunu günde birkaç kez için, ben çok etkisini görüyorum. Geçmiş olsun🌸
Dogacelik Brownintens gidin mutlaka. Sağolun🌸 artık o hafif ağrıya o kadar alışmışım ki ilaçtan sonra geçince aa brnim ağrım varmış diyordum. İlk defa bu kadar kötü oldu. Bir de çocukların peşine koşmaktan çişimi çok tutuyorum o da etkiliyor galiba😓
2baby1mommyy Brownintens Valla brn adanadayim o ağrıyı mi çekersin çorap mi giyersin deseler çorabı secerim 😂 asiri agri yapiyo yürütmüyor bile
Brownintens 2baby1mommyy Adana daha sıcaktı değil mi vallahi haklısın Ben de çok çektim şu an regliyim regl Öncesinde çok çektim acıya dayanıklıyımdır çok söylenmesem de hani rahatsız ediyor insanı ağrıyor
Summ288 Gebelik ve doğum sonrası çok yaşadım. Munorol kullandım. Ve maydonoz suyu iç günde bir kaç bardak
Dogacelik Summ288 onun muadili bir toz da vermiş şimdi içtim bakalım sabaha etki eder inşallah. Karnımda taş var sanki. 😔
Summ288 Dogacelik uyurken içseydin keşke tuvalete çıkarsan hemen boşa gider içinde olması gerek 6 7 saat
Dogacelik Summ288 erken yattım uzun süre bekledi yani. Ağrı azaldı ama tam geçmedi. Antibiyotikle devam edeceğim. Arada maydonoz kürü soğan kürü vs yapacağım artık. İnşallah bu son olur 😔
Dogacelik Ada28 geçmezse gideyim. Emzirdiğim için de herşeyi kullanamıyorum. Neydi acaba size yazdığı. Bana ultracef diye bişey yazdı doktor.