Kışın veren varmı eğitimi nasıl geçti? Halıları vs toplayacağım için acaba üşürmü diye düşündüm 🥲 şuan 27 aylığız bugün denedim ama sıcakta çok zorlanıyorum kan ter içinde kalıyorum. Kışa biraz daha büyüyeceği için daha mı kolay olur işim acaba 😞 lütfen yardımcı olunnnn