ArvenMom
Kapansın
İnşallah kapanır
İyi oldu
Diyenleri anlamıyorum. Ne kadar bencilce.
Haberleşmeyi, özgürlüğümüzü kısıtlıyorlar bundan daha kötü bir durum var mı ?
Ayrıca bir sürü kişi ekmek yiyor oradan. Fenomenler için demiyorum.
Onlar kadar ekmek kapısı orası olan insanlar var. Butik sayfalar , işletmeler.
Zamanında bende halı satışı yapıyordum instagramdan. Vergisini ödeyen yasal bir sayfaydım.
Birsürü de bu şekilde çalışıp hayata tutunmaya çalışan insanlar var. Özellikle de kadın girişimci olarak.
Yardım sayfaları deseniz dolu. SMAlı bebekler , başka hastalıkları olan bebekler gibi. Onlar için de ulaşım açısından çok önemli bir platformdu.
Neden bu kadar önyargılı ve bencilce düşünülüyor ?
Çoğunluk fenomenler yüzünden e sadece o mecrada onlar yok ki.
Bir de kötüydü zaten karısını / kocasını aldatan çoktu. E iyi bakarsan iyi şeyler çıkar karşına kötü bakarsan kötü şeyler çıkar.
Allah akıl fikir vermiş , iyi ya da kötü kullanmak senin elinde.
Instagram olmadan önce aldatan yok muydu sanki yine vardı, yapan her şekilde yapıyor.
Bir kısmın yaptıkları yüzünden herkesi genellememek gerekiyor.