Selam kızlar kaç saatte bir besliyorsunuz ? Biz sabah kahvaltı yapıyoruz(yumurtalı ekmek,tarhanalı pankek,çeçil peynirli omlet) yanına mutlaka domates tahin pekmez kefir.Öğlen genelde yayla şehriye yada mercimek çorbası içer.Aralarda mutlaka meyve yer,bugün bebek keki yedi,muz,şeftali yedi.Akşam yemeklerinde,semizotu makarna,pilav köfte,taze fasülye makarna,tavuk pilav vs bu şekilde ilerliyoruz.Uyumadan yoğurt ceviz bal içine de meyve koyarım öyle yer