Kuzeyisiklari Merhabalar anneler bebeğim 6 ay 5 günlük gece uykularinda kesintisiz uyumuyor saatte bir ya da iki saatte bir uyanıp duruyor sizinkiler nasıl geçici bir süreç mi merak ediyorum
mysozclk Kuzeyisiklari 6 ay 23 gunluk gece uyanmaz hıc ben ac kalmasın diye zaten sagıma kalkıyorum 1 kere besliyorum emmıyor da
Lavitaebella Kuzeyisiklari 6 ay 7 günlüğüz. 8-8:30 gibi yatıyor kafasına göre belki 10-11 e kadar 1-2 defa uyanıyor. Keyfi yerindeyse gece bir kere 1-2 gibi bir de sabaha karşı uyanıyor 5 gibi ve çoğu zaman 5.30 gibi başlıyoruz güne 🙄şanslıysak 7 gibi.
ASnowflake Kuzeyisiklari bizimde öyle bazen 3 saati buluyor ama çok nadir çoğunlukta 2 saate bir yanıt oda tam uyanma değiş gözleri kapalı ağlar emzirim geri yatar
annebalim_ mysozclk söyle bı çocuğum nıye olmadı kı Benım de sanırsın Yenı dogdu saat bası kalkar sızle aynı günüz 13 Ocak bızım de ne gıbı gelişimlerı var emekleme diş vs
Kuzeyisiklari Lavitaebella bizde 6 buçuk 7 gibi ama geceleri sık uyanıyor Allah’tan çok uzun sürmüyor uyanıklık süresi
mysozclk annebalim_ 🥹🥹 desteksiz oturma dişimiz daha yok 😂 yuvarlanma emekle yok sanırım olmucakta yürüme heveslisi yurutece koydum en sonunda onunla her yere gıdıyor sizin 🫠
annebalim_ mysozclk 5 ayda bızım ıkı dişimizden çıktı oturuyorda şükür emekleme de var çok yorucu bu yüzden heryere gıdıyor yurutece de 4 ayda oturttum sımdı ıstedıgı yere gıdıyor beyfendı 😂😂
mysozclk annebalim_ oy masallah bızım ki emeklese hapı yutarım ya süt sagıyorum ben bıde 🤦🏻♀️ diş erken cıkmıs sizin bizim ki sanırım bana cekmıs ben 11 aylıkken cıkardım yegenım 13 aylıkken ne kadar gec o kadar ıyı doktor da cıkar herhalde 🥹
annebalim_ Kuzeyisiklari günde yarım saat kadar hıc durmadığı zamanlar valla bılıyorum önermiyor ama ne yerde duruyor sıpa ne gökte o derece yaramaz