Ebrarcansu bende çok zor alistirdim hatta alısamayacak sandım önce sabır gerekiyor çünkü zaman alacak tamamen alması .orta akış fazla akış biberonu sevmediği için boğulacak gibi yapıyor yavaş akış olması gerekiyor isiracak diliyle itecek oynayacak zorlamamak gerek fazla yavaş yavaş ve özellikle denemelerde aç kalması lazm biberonla denerken kucaginizda emzirme pozisyonunda olsun faydası oluyor 2 3 haftada alıştı şimdi biberon görünce saldırıyor 😊