Kesinlikle oğlum bak bunda korkacak bisey yok.diyip yureklendirmeye çalışmayın bu sefer farklı duyguya kapiliyorlar kuçumseniyorlarmis gibi hissediyorlarmis.benim.oglumda 3 yaşına kadar sorun yoktu ama sonrasında bi anda karanlıktan korkmaya başladı bende söyle bi yöntem duymuştum.iste kafanliga geldiği zaman komik şeyler hayal.etmesine yardımcı olmalıymış iz bende birgun elektrik kesikti 4.kattan aşağı inerken çok korkuyordu hadi gel karanlığa biseyler söyleyelim işte bi sesler çıkardık burda yapamıyorum 🤣 görsel bisey.snrasinda saçma sapan kahkaha attım oda güldü ve hoşuna gitti şuan karanlığa geldiğimiz zaman korkuyorum demeden hemen o sesi çıkarıp yürüyoruz beraber