Oğlum dişleri çıkmış öyle ayrıntılı biraz bakarken dikkatimi çekti dişin üst kısmı damakla birleşen kısmı incecik bir çizgi kadar lekeli koyu kırmızı böyle diş boyadır fırçalatmıyordu elimden alıp kaçıyor kendi biraz yapıyor ben ne yapcam ya leke midir başka birsey midir :/ birde doktor yapmaz dedi