Kızlar bebeğim 46 günlük. Tek başıma bakıyorum çünkü eşim sürekli çalışmak zorunda. Tahmini ne zaman insan daha rahat oluyor ? Yani biliyorum daha çok yeni ve çok yolumuz var ama ne zaman bir tık daha rahatlayacağımı merak ediyorum.. çünkü psikolojik olarak çok yoruldum 🥹