8 aydır asla uykumu alamadm hani bebegin uyuyunca sende uyu diyoflar ya asla uyuyamıyorm cnku uykuyu sevmiyor uyku duzenleri oturtmaya çalışıyorm ama en fazla uyduğu yarım saat oluyor bir saat uyuduğu da oluyor ama evde işlerim oluyor o anda uyuyamıyorum uyumayı çok özledim zaten bir de 5 yaşında bir oğlum daha var onunla da ilgilenmem gerekiyor uykumu hiç alamıyorum günlerim çok yorucu geçiyor 😐😞 eminim çoğunuz böylesinizdir anne olmak gerçekten çok zor çocuğu uyuyanlara çok imreniyorum benimkiler hep ağlk ve mızmız