Merhaba bebeğim 75 günlük kendi kendine aguluyor, bizi görünce heyecanlanıyor sesler çıkarıyor gülüyor göz teması kuruyor , elini ağzına götürüyor ama nesneleri takip etmiyor normal mi acaba sadece siyah beyaz kartları 2-3 saniye takip ediyor nesneleri tutma ve takip etme ne zaman başlıyor kötü bişey mi var diye endişeleniyorum