burtug findigimiz yok ama 10 yil isci olarak çalışıp patronlarimizda bize findik veriyordu o sekilde eve findik goturebiliyorduk bi habeden 6 veya 7 kardes akraba tanidiklarla bir ya calisiyorduk cok sukur biz kardeslerimle beraber her sene okul tatil olunca gidiyorduk kazandigimiz paralarla da okul harçlığımizi cikariyorduk veyahut altina ceviriyorduk hatta findik parasiyla annemgillerin evini yaptik bundan 3 sene once yaptik bitirdik tovbe şimdi hersey cok zorlasti iyi ki de zamaninda yaptik.Duzce(Akçakoca)hep aklimda cok güzel anilar biriktirdigim bi yer olarak kalacak ☺️