Allah aşkına yardımcı olabilirmisiniz danışa bilirmisiniz anlatacağım konuyu Allah rızası için morelim aşırı kötü hemen konuya giriyorum.
Babam vefat edeli yıllar oldu öldüğü zaman çok miktarda borcu kalmıştı Annem onların hepsini reddi miras yaptı herşey hal oldu annem şuan evli iki sene önce babamın tekrar bir borcu çıktı gidip dilekçemizi verdik ödeyemiyceğimze dair ras gele e devletten bakarken bu borcun tekrar gözüktüğü çıktı gidip sorduk şuan durdurulmuş aşmasında fakat karşı taraf tekrar bu borc için deva açabileceğini söyledi ve bu borç 7 küsür bir borç olmasına rağmen biz aradığımızda karşı tarafı borç,dosya.faiz parası ile 63 bin tl olduğunu ve tekrar zaten bizde dava açılacaktık dediler ve biz karşı tarafa elimizde reddi miras olduğunu söyledik hiç bir işe yaramıycağını belirttiler ve ilk zaman da bu borç çıktığında Annemin evine aciz gitmiş bulamamışlar da evde allahtan sanırım sırf orda yaşadığı için bi başkasıyla evli olduğu halde ne yapmamız gerekiyor aşırı üzgünüm