iremosa ayseninminnosu benim oğlum da akrep :) yükseleni akrep. 8.5 aylık, çok güleryüzlü ve onu seven tüm hanımlara emziğini çıkarıp uzatıyor 🥲
Elmas16 ayseninminnosu 8 Ekim terazi burcu oğlum. Kızım Aslan olacak sanırım öyle gözüküyor şimdilik 🥰
Superisii ayseninminnosu malesef balık yükselen aslan. Babası da aynı balık ve yükselen aslan. Düşünün halimi😫
denissdoriss Superisii benim de oğluşum balık yükselen aslan :) daha 5 aylık merak ettim nasıl oluyorlar ?
Ranameryem ayseninminnosu Ben 🍓06.09.2000 Eylül başak burcuyum ♍️ Kızım🍓 06.09.2021 eylül başak burcu ♍️ Sanırım sonsuza kadar doğum günümü sobote edecek🙂↔️