Umutunannesi_ ben hem anlamlı hemde kullanabileceği birşey yapmştım kızımla babasının bütün fotoğrafını babam temalı şablonda kolajlayıp çıkarttırıp çerçeveletmiştim hemde kızım eşimin dogum günande 3 aylıktı saç tellerinden gece parlayan isimli tespih yaptırmıştım resmen ağlamıştı. Şuan kızım 2 yaşına girecek hergün elinde gezdirir biryere gidenken arabaya asar yanından ayırmaz asla ıysaki tespih kullanan biri değildi🥰😆