Tatlimomy kayınvalidem biz evlenirken kendine almıştı ama boyutları büyük geldi siz kullanın dedi bize verdi abartısız söylüyorum davlumbaz hariç diğerlerini 6 ay kullanamadık depoya kaldırdık, ocağının gözleri sürekli sönüyordu yanmıyordu su kaçmadığı halde en son gaz kaçağı yaptı başka aldık. 1-2 ay geçmeden fırın tamamen elimizde kaldı, 5-6 dakika düdüklüde haşlanmış tavuğu soslayıp fırına atıyordum maksimum ayarda 2 saati geçkin zamanda bile pişmiyordu. Kekler çiğ, poaçalar içi hamur dışı yanık tuhaf oluyordu. İki ürünü de sonradan Arçelik aldım çok memnunum BİM’in o üçlü Kumtel setinden sadece davlumbaz idare eder çıktı hala kullanılıyor