Deletedmom_182 Kızlar bebeğimde hiç olmuyordu ilk defa bugün fark ettim mama yedirirken birde bazen hızlı nefes aldığında bıngıldağı kalp atışı gibi şişip iniyor yarın bi doktorumuza soracağım ama hiç siz de fark ettiniz mi sizde de oluyor mu
mysozclk Deletedmom_182 bu durum normal diye biliyorum gecen sut içerirken dokundum inip inip cıkıyor gıbıydı normalde olmuyor 7 aylık
Deletedmom_289 Deletedmom_182 benim 2 tane bebeğimde de olmuştu bıngıldağı özellikle emerken şişip iniyordu seyriyordu ben asm deki hemşire den arayıp sormuştum hemşire normal demişti bana