Hep-sevgiden buse94 26 aylık oğlum bizde bugün çıkardık 3 defa altına bir defa lazimliga yaptı ilk gün normal bence
buse94 Hep-sevgiden vallahi normal mi bilemedim. Normal dimi yapıyor kaçırıyor bıraz sonra tekrar wc lazımlığa yapıyor
Yenyaren İlk gün çok normaldir biz 28 aylık bıraktık ilk günü sabırla kızmadan güzelce atlatınca çabuk adapte oldu