kızlar merhaba bebeğim ilk zamanlar böyle değildi son 1 haftadır geceleri hiç uyumuyo gündüz de kesik kesik uyuyor kakasını pek yapamıyor ben yaptırıyorum bi de ara ara gazı oluyor bunları bugün doktora söyledim bebek çok kilo almış emmeyi yarıya düşür dedi resmen çocuğa kilo aldırdığım için kızdı bana ben anlamadım yani böyle bisi olur mu eşim gaz damlası aldı ondan verdim inşallah iyi gelir ama çözemediğim doktor diyor ki sıkmışsınız çocuğu 2945 doğdu şu an 3800 oldu sağlık ocağına aşıya gittim hiçbir sorun yok güzel bakmışsın dedi doktor da resmen diyet yaptırtmaya çalıştı ne yapacağımı şaşırdım