Szyee 2.ayda nerdeyse hiç kilo almamıştı reflusu var asiri kusuyordu bende az besliyormusum doyuyor da kusuyor sanıyordum baktım kilo almıyor fzla fzla verdim yoksa persentil tablosunun altında kalıyordu. Biz rahat olursak bebisler de rahat olur kafasındayım insalalh kolay geçer