Benimde öyle ablamın bakıyorum cizgi böyle ince yok gibi . Benimde dediğin gibi kızarık ve kabarık elime böyle geliyodu. Doktoruma sorduğumda bazı kişilerin bişey fazlaymış o yüzden böyle oluyomuş. Hatta ameliyatla düzeliyomu dediğimde bunun ıcın ameliyat olunuyo ama tekrar aynı reaksiyonu gösteriyomuş. Benimde tuhafıma hala gidiyo. Ama alışmak zorundayım. Elimi kestim dikiş atıldı mesela oda aynı kabardı. 🫠sağlık olsun ne diyelim canım☺️🌸