ece0141_ Kızlar bugün taö 2 ayı bitirdik 3 e giriyoruz bebeğim bir kaç gün sulu ve sümüksü kaka yapıyordu doktoruna sordum kala sayısı cok fazla değil ise normal dedi 2 gündür sümüksü ve yeşil kaka yapıyor sadece anne sütü alıyor normal mi sizce
sda24 ece0141_ eğer klimanın yanında yatıyorsa karnı üşümüş olabilir yada havuza falan girdiyse yani ay olarak daha küçükmüş ama ola ki girdiyse
ece0141_ sda24 yok öyle bir durum olmadı ama pikniğe gittik zaten cok kalmadık sıkı sıkı giydirdim cok esiyordu şu anda da köpüklü kaka yaptı
caspermama posta alakasız girişim için özür diliyorum, klima kabız yapar mı sizce? benim bebiş kaka yapamıyor 1 haftadır :( lavmanla yaptı, şimdi yine aynı