Kızlar merhaba ,
İnstagramın şimdilik kapanmasına bende içerledim :) aktif olarak bakan biri olarak fakat bir de bu kaynaktan para kazanan ticaret yapan satışçı fenomenler vardı hani herşeyden her markadan son derece memnun olduklarını söyleyip geri de asla pazarladıları ürünleri kullanmayıp kazandıkları parayla üst sınıf takılıp yorum yapıp eleştirince engeli basan tayfadan bahsediyorum. Aşırı merak ediyorum ne hissediyorlar nasıl hissediyorlar bundan sonraki planları ne youtuberlık filan mı :) belki bir gün onda da benzer şeyler yaşanır demem o ki sanal dünyaya pek güvenmemek gerekir bir b planı kolunda altın bir bileziği olmalı insanın , açılır mı bence zaman içinde elbetteki açılır çünkü instagram kullanımımda dünyada 1. Sıradaymışız fakat böyle bir süreç yaşamak bile soğuk bir duş olmalı bu arada bende instagram erişimi geleli beri foto çekmediğimi farkettim siz neler düşünüyorsunuz ?