sahinn2 Cilekbiskuvi evet kız erkek farkı çok var her bebek farklıdır evet ama şnsan yine de düşünüyor
prensveprenses_ sahinn2 benim bebişim de yüz üstü boynunu kaldıramıyordı 4 aylıkken fizik tedaviye başladık şuan 11 aylık gelişimde hiçbir sıkıntı yok çok şükür
prensveprenses_ sahinn2 benimki hidrosefali hastası olarak doğdu belki bilirsiniz 2 hafta yoğun bakımda kaldı ameliyat edildi. Ama çok şükür şuan herşey yolunda 4. Aya kadar boynunu tutmaya başladı. Sizinki bir rahatsızlığı var mı
Hemsireanne2105 sahinn2 27 haftalık doğum yaptım bişey olmasa da zaten bu bir sebep. Erken doğum basit bişey değil anne karnında geçirmesi gereken süreyi dışarda geçiriyorlar bir sürü sorun oluşabilir oluşmaması adına önlem alınmalı
sahinn2 Hemsireanne2105 götürdüm bende 3 doktora evde egzersizler verdiler sizin bebeğiniz başını ne zaman kaldırmaya başladı
iki_prensesannesi sahinn2 30 haftalık doğum yaptım bizde öyle ilk zamanlar fizik tedaviye gittik birşey yapmıyorlar eve öneri veriyorlar onları yapıyorsunuz