Merhaba herkese kızlar 1 yaşında bebeğim var ve 7 haftalık hamile olduğumu öğrendim emziriyorum doktorum 5 aylık olana kadar emzşreblşrsin sonra kesmek zorundayız dedi ama kesmek istemiyorum çünkü alerjik bir bebeğim var aynı durumu yaşayan var mı kesmesem ne olur yada neler yaşadınız yardımınıza ihtiyacım var