Kızlar cuma günü sezeryan doğum yaptım sütüm nokta nokta geliyor henüz çoğalmadi bebeğim göğsümun birisini ememiyor öncelikle emmesi için ne yapabilirim ucunu tutamıyor 🥹
Diğer sorum ise süt artırmak için ne yapabilirim hoşaf içiyorum bestlak damla aldım önerilerinize açığımm 🌸