Leyla178 hiç üzülmeyin bence sağlığı yerinde ise sağlıklı besleniyorsa, yeteri kadarsa fazlasını ne yapacaksınız. Yetişkinlerin çoğu kilo verme çabasında oluyor nasıl olsa. Önemli olan sağlıklı ve yaterli beslenmek. :) benim oğlum boyu uzadı 4 yol aynı kilo da kaldı şimdi 10 yaşında okulsan eve geliyor açım açım diye geziniyor. Bu günleri de gördüğümüze halen inanamıyorum. Yani kendinize dert etmeyin.