elifinannesi53 29 yaşında ilk hamilligim oldu yaştan dolayı yada testin yapıldığı gün hormanlardan bile değişiyor dediler çok yüksek çıktı şuan hatırlamıyorum hepsi kan gondermeminyada sıvı alınmasını istediler ama ben kendi istediğimle yaptırmadim 11.5 aylık Allahıma şükürler olsun sıkıntımız yok çevremdeki arkadaşlarımda yüksek çıkmıştı bebekleri sağlıklı çok şükür 2 ay önce kan gonderen oldu ondada sıkıntı çıkmadı ilk haftalar çok üzülüp ağladım ama sonrasında sakin kafayla düşününce rahatladım sizin yuksek mu çıktı