benim kızımda 2yaşında tam anlattığınız gibi ama pasaklı demek bence doğru değil. onlar şuan öğrenme aşamasında zaten bir şeyi atma, fırlatma bile 3 yaşında geçiyor. yağlı elleri hep kafasında, yemeğini 6 aydır kendisi yer çorba dahil. kıyafetlerini ev dışarısı diye ayırdım ondan kıyafette sorun olmuyor. dışarıda da birşey yesek mecbur elimden geldiğince dikkat ediyorum. bu onların süreci emin olun bütün çocukların bizimkiler gibi kıyafetleri lekeli 😅