Merhaba kızlar bir şey geldi bugün başıma.. kuaföre gittim saçımı kestirmek için neyse kestirdim fön çektirmedim denize gideceğimiz için. İnce kakül istemiştim oğlum da vardı yanımda fön çektirmediğim için anlayamamışım kakül kesmemiş perçem gibi bırakmış önleri uzun neyse.. ödeme yapacaktım kart mı nakit mi diye sordu neden sordunuz dedim nakit olursa 400 kart olursa 450 tlmiş. Ben yurtdışında yaşıyorum her yerde aynı mı bu uygulama anlamadım ? Kdv kestiği için fazla alıyoruz dedi ve kasa fişimi de vermedi sadece pos makinesinden çıkan fişi verdi şimdi ne yapmalıyım sizce ?