ayseee_ İyi ki izlememisim diycem ondan da utanıyorum böyle deyince.Kapatıp haberdar olmamak ne büyük bir lüks.Neyse o minvalde başka bir film var, savaş vs içermesi bakımından değil anime tarzı.Komşum totoro var onu izlemeyi planlıyorum.Bir de ruhların kaçışı var izledim , soyut bir animasyon, hoşuma gitti benim ☺️