Irmakk1 Üç günü çok bulmuyor mutlaka geri dönüş yapıyorlar, Eğer buradan geri dönüş alamazsanız gidip CİMER’e yazın e-Devlette çıkan kaydı her okul almak zorunda. Bize böyle demişti okul müdürümüz, Torpil o komşu şunu da araya sokalım bunu da kaynatalım derken resmen kaydı tutan öğrenciye yer vermemişler.