zynpdnc evet bende tek bakıyorum sayılır önceki yorumlarda yanımda küçük görümcemin kaldığını belirtmiştim o da bu aralar kalmıyor o sebepten bi de eşimin işleri açıldı gelmesi 9-10 u buluyor tabi yemek yapmak yemek bile zor oluyor kişisel bakım falan hak getire komşularım hep yaşlı annem uzak değil ama pek öyle gelip gitmeyiz kaynanamlarda köyde işleri olurda yolları düşerse anca işte