Aynısını yaşadım 14 aylıkken 1 ay yemedi içmedi mamayı bıraktı. Sonra babybomb aldım. O mu etkili oldu çocuk mu düzeldi bilmiyorum. Belki de kendimi rahatlattım pekmez gibi bir şey. Şuan 16 aylık maşallah et süt yumurta baya yemeye başladı. Vitamin demir eksikliği de iştahsızlık yapıyor isterseniz bi doktora danışın. Kendi doktorumuz kulun balık yağı da kullanın dedi