Başlıktda da dediğim gibi bebeğimin canı sıkılıyor yada ben öyle hissediyorum
Evimizin daire ve bulunduğumuz yer çok aşırı sıcak dışarı çıkmak imkansız akşam 7 ye kadar ama sanki evdede sıkılıyor 11 aylık
Sizin bebekleriniz napıyor
Böyle üzgün duruyor gibi sürekli ilginmek istiyorum ama iş güç yemek derken o kadar ilgilenemiyorum
Akşam parka felan götürüyorum ama hergün değil
Sizler neler yapıyorsunuz? Fikir olsun